46. týden v servise: lidi jsou prasata

Zase jsem si našel chvíli abych popsal zajímavé jobovky z tohoto týdne. Vzhledem k tomu, že 17.11. byla středa, tak se ten týden krásně rozdělil.

Nemá smysl se rozepisovat o tom, že snad každý den dojde alespoň jeden idiot, když ne s problémem tak alespoň s dotazem, kterej uzemní všechny kolem.

Největší zápichy tohoto týdne, jsou asi oprava notebooku, který údajně přestal jen tak fungovat. Miluju skvělé značky ala UMAX, ACER, Packard Bell a ještě další…

Při příijmu a prvotní detekci jsme naznali, že se jedná zřejmě o vadu základní desky a nejspíše grafického čipu. Paní se strašně divila, že to je dle jejích slov „tak velká závada“ a čekala jen chybu v „nějakém programu“. Chápu, že tomu každý asi nerozumí, ale reakce „jéééé to bude tak drahý????“ a k tomu debilní výraz typu „vy jste ale zloději“ si mohla nechat na toho jejího fakana, kterej lítal po prodejně, ječel a umatlával skleněný dvířka vitrín. Strašně se divila, že jsme ji následně volali ohledně zjištění závady, která byla stanovena na poškozenou základní desku a studené spoje gr.čipu vlivem polití. Né jenomže ta deska byla strašně ulepená asi od šťávy, ale dokonce na nás čekalo překvápko v podobě uschlého broučka na mainbordu. Co už, řekli jsme si, že se jedno pořekadlo trochu změnilo a to na „brouček ke švábu sedá a tam taky uschne“ 😀 a pustili se do opravy. Vše v pohodě, zákaznice nakonec spokojená jako želva, ještě nakoupila nějaký drobnosti a odkráčela…

IMG_0242 IMG_0243 IMG_0244 IMG_0245

Další zajímavá oprava byla podobného typu a to že z ničeho nic přestal zákazníkovi fungovat mobil. Na dotaz jestli nebyl vytopen nás zákazník ujistil, že si je na milión procent jistý, že to není vytopeno, a že se o mobil stará jako o oko v hlavě. Připadám si jako nějakej strom důvěry, kam ale lidi nechodí se vyzpovídat, ale vykládat pohádky. Je to totiž pořád dokola. Už né „Byl jednou jeden král“, ale „v žádným případě to nebylo polité nebo ve vlhku“. Nemá smysl se s lidma hádat. A jak takové pohádky končí, tak i u nás pravda vždy vyjde najevo…

IMG_0224 IMG_0225 IMG_0226

No a nakonec japonec (teda spíš fin)

Zákazník, stejný problém jen jiný aparát. Tentokrát si ale zákazník nebyl jistý, jen ta tekutina, kterou telefon obsahoval byla neidentifikovatelného původu a nikdo z nás ani nechtěl zkoušet co to je jako Rendy v seriálu My name is Earl…

IMG_0249 IMG_0250 IMG_0251

Akorát na tuto závadu jsme byli krátcí, protože za tento týden jedíná neopravitelná. Čemuž říkám úspěch…

Mějte se

Sdílením, nám pomůžeš... Díky
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrShare on VKShare on Yummly

Přidej komentář jako první k "46. týden v servise: lidi jsou prasata"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*


7 + 1 =