Dotaz na technickou podporu nebo spíš pro blázinec

Poskytujeme technickou podporu pro naše B2C řešení a zákazník, který si objednal eshop píše v emailu:

Tady na úvodní stránce je hledat,ale chce to zadat datum!!

Proč se tu zobrazuje Vložte klíčová slova!? Jak postupovat při hledání,např.: RENOVACE Q 2612?

Tak jsem z toho jelen, protože to byl celej email. Zadání datumu je vyžadováno pouze při rozšířeném hledání. Docela jsem nechápal co tím zákazník myslel, tak jsem mu raději zavolal abych se ujistil co tím myslel.

VÝSLEDEK: ANO, zákazník zřejmě NIKDY NIC nehledal na eshopech, nebo je fakt úplně tupej a nechápe, že když je v políčku napsáno Vložte klíčová slova, tak do toho pole musí kliknout aby zadal co chce vyhledat. On jen kliknul na tlačítko Hledat, tím se mu otevřelo rozšířené hledání, kde je možné vyhledávat podle několika parametrů a jedním z nich je i vyhledávání podle datumu vložení zboží do eshopu. Zákazník to samozřejmě vyplnil celé a nechápal proč musí zadat datum. Prostě technická podpora musí řešit i takovýhle blbosti. Ach jo…

Sdílením, nám pomůžeš... Díky
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrShare on VKShare on Yummly

Přidej komentář jako první k "Dotaz na technickou podporu nebo spíš pro blázinec"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*


74 + = 82