Já jsem to zkoušela opravit…

sunshining

Zdravím po delší odmlce všechny věrné čtenáře tohoto webu. Dlouho jsem nic nepřidal, tak dneska sem zhrnu několik zajímavých situací, co se tu poslední dobou stalo.

Co mě teď nejvíc za poslední dobu pobavilo, byla jedna postarší paní na vozíčku. Její noťas jsem přeinstalovával už asi 10x, nicméně při každém placení jsem zřejmě do větru říkal, že když se jí tam něco pokazí (ono se to vždycky tak nějak samo), tak že to má donést a nebudeme řešit každou blbost přeinstalací.

Je to asi týden co tu byla a říká, že to prostě zničeho nic přestalo fungovat. To její „zničehonic“ mě už pomalu budí ve snech, protože už předtím mi několikrát opakovala, že ona na to vždy zkouší přijít sama a pak až je oheň na harddisku, tak přijde. Pustím to, poškozený boot sektor. Žádným prostředkem to nešlo vyřešit (přes konzoli, oprava instalace atd…). Takže opět na řadu přišla přeinstalace. Už se to pro mě stává takovou tradicí, že ji už i přesně rozmístím ikony na ploše, vyberu pozadí co má ráda a tyto kravinky. Paní si poté došla a při přebírání notebooku mi praví: „Pane vy jste zlato. Já to vždy zkouším nejdřív opravit sama a ono to nikdy nejde. Asi jste na to větší odborník.“ Komentář si nechám pro sebe, vy bystřejší si ho domyslíte. :)

Poslední dobou se stává, že mi zoufalí lidé volají, že jim nejdou počítače zapnout, tak jestli to můžou dovézt. Proč by né, od toho tu přeci jsme. Ale paradoxem je, že u 2/3 zákazníků se stane taková věc, že já si to tu připojím, zapnu a PC normálně naběhne a jede. Nejlepší je, když mám třeba víc času, že se na to podívám hned a lidé mi stojí za zádama a sledují, co tam dělám. To je pak docela kouzelný pohled na ty tváře „doprdele teď vypadám jak debil“ :)). Už jsem si zvykl říkat, že tu mám kolem mého pracovního stolu kouzelnou auru, kde prostě pojede i počítač bez zdroje :).

Teď si trošku nasypu popel na hlavu. Zákazník si u nás koupil chladící podložku pod notebook, aktivní, s USB hubem a velmi dobrou účinností. Před cca měsícem to donesl a ve větráčku byly zlomené lopatky. Nevím jak to dokázal, jedině, že by tam cpal šroubovák nebo něco a chtěl to úmyslně poškodit. Ale proč, že. No nic, říkám pošlem to na reklamaci a uvidíme, s jakým vyjádřením to pošlou zpátky. Pán spokojeně odešel a já to zabalil a odeslal. Po dvou týdnech se pán zastavil, že co a jak, že sem se neozval. Říkám, nevím, ze servisu zatím nemám žádnou zprávu. Mám 14 dní k dobru, říkám si. Hodil jsem to za hlavu a čekal, že brzo přijde buď opravený, nebo nový kousek. Další dva týdny nic. Zákazník došel, že už je to měsíc a že by chtěl vědět co a jak. To už přišlo divné i mě, že to tak dlouho trvá a jal jsem se zjišťovat informace. Volám do servisu a tam se dozvím celkem nepříjemnou informaci, že nový kousek před třemi týdny odeslali sem na firmu. Polil mě studený pot. Volám do DPD a tam se dozvím druhou nepříjemnou informaci, a to že balík jsem přebíral já. Super. Balík nikde, zákazník nervózní, já v hajzlu… Si říkám nic, objednám nový, ať se zastaví druhý den. Tak to i proběhlo, zákazník dostal nový kus a já mám litr manko. Si říkám, že přece žádný takový víkend v tom měsíci nebyl, abych byl v takovém stavu, že bych si nepamatoval, že něco přebírám a nevím o tom, natož abych to nerozbalil a nevyhazoval krabici. No nedá se nic dělat, říkal jsem si. Včera, je to tak tři týdny od zmíněného incidentu tady zas uklízím krabice. Jednu jsem potřeboval na zabalení počítače. Tak jedna u dveří mě praštila do očí. Velká, lehká a přesto zalepená páskou. Si říkám, že by došly nějaké komponenty a kluci z montáže si je asi nevzali. Rozbalím to a mám důvod k radosti. :) V krabici kde by člověk čekal kvalitní veliký domácí big tower byla naše krásná malinká podložka a tuny nařezaného papíru.

Co k tomu dodat. Je léto, sluníčko občas zavítá asi i do naší klimatizované prodejny a někde se to projevit musí. A ne vždy na zákaznících. :)

Užívejte léta, pohody a dovolených.

psychocowb0y

Sdílením, nám pomůžeš... Díky
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrShare on VKShare on Yummly

Přidej komentář jako první k "Já jsem to zkoušela opravit…"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*


6 + 3 =