Když je zákazník totální idiot a ignorant

Už jsou to asi 3 týdny, co jsme přijali do opravy notebook. Jednalo se o Fujitsu Siemens Amilo, starší kousek. Notebook byl přinesen zákazníkem s vadou:

  • zkrat na základní desce při připojení adaptéru (jiskření)
  • vadná baterie
  • pomalý operační systém
  • nefunkční podsvícení

Zákazník požadoval kompletní opravu včetně zálohy dat. Zkrat byl po kompletní demontáži odstraněn, objednána nová baterie a začalo se s zálohou dat. To vše asi během 3 dnů bylo dokončeno i včetně obnovy systému z recovery partition. Nyní zbývalo sehnat invertor. Dodavatelé v ČR neměli skladem ani jeden kousek požadovaného invertoru, tak jsme začali pátrat mimo ČR. Nakonec jeden jej měl, ovšem dorazil asi za 10dnů, ale byl poškozen při přepravě. Co naplat, ale mezi tím si už zákazník volal co teda s tím notebookem je, že jsme mu řekli, že to bude do 14 dnů a že zatím nic. Po vysvětlení problému s invertorem se zákazník dožadoval termínu dokončení opravy na což jsme mu řekli, že jakmile bude notebook opraven, obdrží SMS, že nyní musíme sehnat invertor jiný a pak si jej může vyzvednout. Na to se nasral a zvýšil hlas, že chce vědět jak to s tím jeho notebookem je a kdy bude dokončenej, tak jsem mu řekl, že stav si může sledovat online, ale termín mu přesně neřeknu, vychladl, poděkoval a položil telefon.

Včera dopoledne dorazil invertor nový až od dodavatele z Holandska. Standardně jsme je vybalili a připravili na montáž. Nejprve bylo nutné dokončit rozdělanou zakázku. Zase telefonát od zákazníka, že teda čeká pořád na SMS a stále nic, bylo mu už důrazně vysvětleno, že invertor došel a jakmile dokončíme rozdělanou zakázku, tak mu tam invertor namontujeme a může si pro něj přijít. Tentokrát jsme dostali kartáč, že co si jako myslíme aby jsme dokočovali nějakou rozdělanou zakázku, že on už čeká skoro 3 týdny a bla bla bla a že si pro to dneska přijde a ještě začal něco mlet o fotkách aby tam hlavně byly všechny. Kolega mu vysvětlil, že instalace invertoru nezabere víc jak 20minut a že mu poté přijde SMS.

Po čtvrté odpoledne, když jsme se k výměně dostali, kolega vytasil tu informaci o fotkách, že ho na to ten idiot upozorňoval, tak jsme ještě raději provedli verifikaci provedené zálohy, která měla běžet cca 1,5 hodiny. Invertor namontovanej, verifikace spuštěná a v tom telefonát. Vážený pan J.S., že co si to jako myslíme, když mu řekneme, že výměna trvá 20 minut a už to jsou 3 hodiny, že jestli mu to děláme naschvál, že je kvůli nám nucenej si reorganizovat několikrát den a takový debilní kecy…, od nás zase vysvětlování, že jsme mu jasně již X krát řekli, že až to bude dokončený, tak obdrží SMS o ukončení, ale stejně to bylo marný, mlel si pořád to svoje a neposlouchal co mu říkáme. Důrazným tónem nám sdělil, že to bude dneska a že si pro to přijde maximálně v 19:30 (otevřeno je do 18:00), odvětili jsme mu, že tedy jak chce, budeme zde přes čas aby to dnes měl. No v 18:05 to dojelo, obdržel SMS a do 10-ti minut si byl pro notebook. Spokojenej jak želva, zaplatil ani nepíp a odešel.

Říkal jsem si, že lituju lidi, kteří s ním musí pracovat nebo žít, ale doufám, že už ho dlouho neuvidíme nebo neuslyšíme… Hmmm, chyba…

Dnes dojdu do práce a firemní mobil pípal o 106. Zmeškaný hovor a zpráva ve hlasové schránce datovaná na 7:05. Chjo, to číslo jsem poznal. Pouštím zprávu a opravdu byl to on, mého srdce šampión, pan J.S.. Zapomněli jsme mu tam nahrát Office a on je tam měl, takže ať mu zavoláme, že to chce dát dokupy. Volám, pozdravím, vysvětluju problém, že by musel donést instalační média atp. Pan J.S., zřejmě nebyl doma, tak že pošle syna. Ano, řekl jsem mu že to bude něco stát, on na to odvětil, že to se domluvíme s jeho synem. Za půl hodiny dorazil týpek: „brý den, tak jsem teda tady…“, nějak jsem začal tušit, tak jsem mu odvětil „no, a kdo jste?“ :), dobrý vyřešilo se to, na dotaz kde má instalační média řekl, že je nemohl najít ani s tím štítkem. OK řekl jsem si to nějak zařídím, zavolám panu J.S. aby to našli a zavolali alespoň kód. Mýlil jsem se, volal první, že co si to dovolujeme mu něco účtovat, když nám ten notebook donesl, office tam byly a on je tam chce zpět a žádný média mě nosit nebude, navíc nic platit nebude. Na to jsem se ho zeptal (ani nevím jak mě taková blbost napadla) jestli je taky Dalajláma a maká zadarmo, že bych to rád věděl, protože bych rád využil jeho služeb zdarma, jako on těch našich. Do toho vám nic není kde pracuju, prostě to tam bude a nic platit nebudu. Podotýkám, že jsem mu řekl předběžne 240 Kč jen za ten čas, nic víc. Celý telefonát trval asi 20 minut kdy mě přesvědčoval, že obsahem MS Vista je i balík Office, plná verze, že tak to i měl když notebook kupoval od kamaráda. O 60ti denní verzi slyšet ani nechtěl, prostě ignorant…

Sice mi asi neporadíte, ale fakt nevím jak si mám vycucat z prstu Office s jeho klíčem a to si pro to za dvě hodiny dojde…Napadlo mě jedině fakt tam hodit tu 60ti denní verzi a srát na něj, když má kód tak ať si jej tam pak zadá, pokud ne tak má smůlu. Nelegální soft mu tam dávat nebudu, to by si říkalo o velkej průser. Takže jsem fakt v pěkný prdeli, instalačku nedonesl, já plonkovní kód nemám a čas běží, jo a to ještě zadarmiko…však vlastně dneska se jinak asi nedělá…

Sdílením, nám pomůžeš... Díky
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrShare on VKShare on Yummly

Přidej komentář jako první k "Když je zákazník totální idiot a ignorant"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*


97 − 95 =