Když servis tápe

Jako IT nadšenec a z části i pracovník rád čtu tyto stránky a bavím se tím, jaké strasti musí občas technici s lidma zažívat, protože to často musím zažívat také. Ale občas žasnu, čeho jsou schopni i v servisech.

Před několika dny po návratu z dovolené mi volá táta s tím, že je něco s notebookem a nikdo nemůže přijít co. Že prý nemůže chytit žádnou bezdrátovou síť. Jelikož jsem byl na zmíněné dovolené, vzal notebook a zajel s ním do jedné plzeňské prodejny, kde byl ntb zakoupen, zda by mu neporadili. Pán v servisu na místě zjistil, že opravdu notebook nemůže najít žádné bezdrátové sítě, ale přes LAN připojení funguje a že mu ho tam má nechat, prý se na to podívá. Nechal tedy. Druhý den telefon, že si má pro ntb přijet zpět. Servisák se prý s něčím takovým ještě nikdy nesetkal (a to prý už viděl naprosto všechno). Celé 3 hodiny se pokoušel zjistit příčinu poruchy, avšak neúspěšně. Při předávce tedy nejprve konstatoval, že je to pirátským OS, avšak byly to legální Windows 7 Professional x64. Dále že byl systém špatně nainstalován. Co to sakra má znamenat? A následně začal o tom, že je notebook zajisté zavirován, protože jej chrání přece natolik špatný antivir Avast. Opět totálně vedle.

Dostal jsem tedy notebook do rukou já se slovy, že se na to mám podívat, ale že to vidí bledě a asi se bude muset vyměnit wifi modul či dokoupit usb wifi. Tak jsem se podíval a poruchu odstranil přibližně po 15 sekundách. Nikdy bych nevěřil, že někdo 3 hodiny kouká do ntb, zaplaví ho tunami balastu k odhalení závady či dalšími antiviry a nenapadne ho, aby zmačknul win+x a napravo kliknul na Zapnout bezdrátovou síť.

Takže páni servisáci já naprosto chápu, že leckteří zákazníci jsou opravdu na facku, ale ani někteří z vás nemusí být odborníci. 🙂

Sdílením, nám pomůžeš... Díky
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrShare on VKShare on Yummly

Přidej komentář jako první k "Když servis tápe"

Zanechte komentář