Podpora Microsoftu – „a to jde?“

Zdravím všechny čtenáře. Volně bych navázal na mé předešlé téma, a to Servisní centrum HP. Tento problém se mi stal cca 2 měsíce zpět a rád bych se s Vámi podělil.

Na začátku bych chtěl podotknout, že na technickou podporu Microsoftu nedám dopustit. Opravdu školený personál, který s Vámi řeší problém až do úplného konce, sami Vám volají a ptají se, jestli to řešení pomohlo. Opravdu špičková podpora(nemluvím o aktivačním oddělení, o tom zas někdy příště).

Můj problém nastal, když zákazník donesl PC s tím, že chce nahrát Windows 7 GGK (legalizační sadu) pro 1 PC. Tak jsem neváhal a pustil se do instalace a ejhle, Win 7 nebootují. Špatné CD je hovadina, jelikož jsem ho právě vybalil z krabice tak jsem si tam na tu chvíli připojil mechaniku jinou – opět bez úspěchu. Říkal jsem si, že je to nějaké zvláštní a že zkusím bootnout Win XP. Ty fungovali stejně jako Win Vista, vše v pohodě, ale Win 7 prostě ne a ne nabootovat. V jedné chviličce jsem si všiml, že to zahlásí chybu „Error 43“ a bootuje vesele dál z HDD. Nedalo mi to a vzal jsem Win 7 OEM, jestli to bude mít stejný výsledek a taky že ano – Error 43. Po 10 minutách googlení mě to přestalo bavit a volám na technickou podporu, prolézám „přijímacím řízením“ a dostávám přiděleného technika a číslo případu. Ze začátku mě technik ujišťoval, že verze GGK není bootovatelná a že slouží pouze k legalizaci již nainstalovaného systému. Neinstaluji to poprvé a tak vím, že to není pravda. Poté na mě zkoušel něco o DVD romce a HDD, pořád zkoumal zapojení, jak to mám zapojené. No nic, telefonát skončil a já se opět vrátil na google. Asi po 30 minutách jsem narazil na zajímavý článek, že nějaké desky od MSI a AsRocku nepodporují nový bootovací sektor, který využívá nějakých nových funkcí. Úplně vespodu byl návod, jak pomocí instalačního DVD Win Vista zkombinovat instalačku s Win 7. Ve své podstatě se odebere bootovací sektor  ze sedmiček a nahradí se z Vist. Po zničení asi 15 DVD se šestnácté konečně povedlo a konečně se mi povedlo nabootovat ty sedmičky. Asi za 2 hodinky mi volal technik z MS, jak pokračuju a jestli jsem něco vyřešil. Tak jsem mu řekl že už to funguje a jak jsem to provedl. Nejvíc mě rozbila věta od něj: „A to jde?“… Docela jsem se v koutcích usmál a s klidným hlasem řekl, že kdybych to spravil boucháním cihlou o PC tak bych tu jeho otázku pochopil… Poslal jsem mu poté na jeho mail ten postup.

Asi za 2 dny volal zpět, že podle té a té licence bych to dělat neměl, že tím porušuji tu a tu licenci a nějaké ty kydy. Má otázka směřovala přímo na něj, jaké by tedy radil řešení – mlčel… Poděkoval jsem mu tedy za zájem a položil jsem telefon. Asi jsem na černé listině, uvidíme při dalším problému 😉

Sdílením, nám pomůžeš... Díky
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrShare on VKShare on Yummly

Přidej komentář jako první k "Podpora Microsoftu – „a to jde?“"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*


− 1 = 1