Středa asi debilů bylo třeba

Chjo to zase byl jednou den…

Nejprve trochu upřesnění, dělám v opravně, kde se zabýváme opravou převážně základních desek, co všude řeší pouhou výměnou nebo opravy po polití. Máme zhruba 0,5% reklamací a odmítnutých zakázek asi do roka 5 (nechce se mi počítat v procentech 🙂 ).

 „…jděte do prdele, nic vám nedám!“, vytrhnul kolegovi telefon z ruky a už byl fuč.

Středa, asi 10 hodin, zákazník od pohledu ochlasta, že si jde vyzvednout svůj exklusivní telefon THL, že už čeká dlouho na tu součástku co si urval (10 dnů, předtím souhlasil s variantou, že dojde do 20 dnů) a tím stornuje zakázku. Storno činilo 240 Kč (náklady spojené s diagnostikou), borec „…jděte do prdele, nic vám nedám!“, vytrhnul kolegovi telefon z ruky a už byl fuč.

No na start dne docela slušný, kolega otevřenou hubu až k podlaze, tep někde u dvou set a já už mohl jen odfrknout „kretén, co chceš…“, manko se vezme z dýška a jede se dál. Nakonec se to po dohodě stornovalo bez poplatku, tak bude i na kafčo.

Asi za hodinku na to dorazil chlapík, asi 30 let od pohledu frajírek. Nejprve slušně, že si jde vyzvednout iPhone po opravě a neopravitelný iPad (oba dva po vytopení). Kolega klasicky jej požádal o doklad k zařízením, načež frája odvětil „nemám!…tak se nějak dohodneme“. Tady máte občanku a dejte mi to. No máme striktní politiku jak a komu vydávat zařízení z opravy. Frája nebyl dle systému ani ten kdo zařízení do opravy dovezl, ani majitel, prostě začarovaný kruh. Spíš trojúhelník. Vlastně až poté co všichni zúčastnění odešli jsme to pochopili co čí bylo atp. Tak předběhnu. Do opravy to donesla přítelkyně (pěkná, milá slečna, kterou tímto lituji, žít s takovým kreténem) tohoto frajírka a ty zařízení byly maminky frajírka. Neměl doklad, byl arogantní a ani se nejmenoval jako jeho přítelkyně, která zařízení donesla do opravy. A to byl ten problém.

Mercedes za dvě mega

Po vysvětlení, že mu to nemůžeme vydat, jen té slečně co to sem dávala s občanským průkazem nebo s dokladem se ten frája vzdoroval, začal mě urážet, telefonoval slečně, popisoval mě jako „pán co tady rozhazuje rukama a kroutí hlavou“, atd.

Když jsem se jej zeptal jestli nechápe naše postupy, tak jestli by mi vydali jeho auto ze servisu bez dokladu, odvětil, že má Mercedes za dvě mega a že jistě. No to bych chtěl vidět. Samozřejmě jsem si neodpustil poznámku (nesnáším vychloubání se majetkem, ale o tom až jindy) „ááá, pán má auto za dvě mega, tak to Vám gratuluji, ale stejně to na tom nic nemění…“ a mi dopomohl k úsměvu dodatkem „…no ale na leasing“. Ještě pár urážek, pak mám trochu temno před očima, jen vím, že pán odvětil, tak já tu slečnu dovezu aby jste jí to mohli vydat. Na to se nedalo nic jiného odvětit než „ano, děkujeme za pochopení, slečně to vydáme“.

Po delší chvíli přišla pěkná, příjemná slečna a můj údiv byl, když se představila jako přítelkyně toho neslušného pána, co tady na nás řval, že ona jej moc dobře zná a ví jak umí být hrubý a urážlivý. Ani stud mu prý nedovolil přijít z auta, natož se omluvit. Ještě jej párkrát před námi shodila, což bylo od ní hezký 🙂

Vše jsme jí vydali, ještě jí vyšli vstříc s řešením dokladů pro pojišťovnu a vše bylo vyřízeno během 3 minut.

Asi o další hodinu a pár zákazníků dojel starší dědula na kole s brašnou na noťas. Hned ode dveří řve na kolegu, jdu si vyzvednout ten notebook co jste neopravili. Hodil po kolegovi cár papíru (hodně jetej), ale doklad o příjmu zařízení do opravy to byl. Kolega zařízení donesl, ale k jeho údivu šlo o zrušení zakázky zákazníkem. U notebooku je storno 480 Kč a tím to začalo.

„No počkejte, jak, že budu něco platit? To jste ani rozebraný neměli a jak mi to můžete jako dokázat, nic Vám platit nebudu!“. V tuto chvíli jsem byl vepředu také a po těch dvou exotech z rána, už s falešným úsměvem na tváři jsem pána seznámil s faktem, že mu tedy zařízení nedám a má smůlu. O všem věděl předem, podepsal to a byl o tom informován asi 3x emailem, že zařízení opravitelné je a při stornu bude platit 480 Kč.

Pán vytáhl zaručený fakt, který slyšel jistě na TV HOVNA, ale prý si u právníka zjistí zda-li na to máme nárok a podobný hovna. V tom jsem mu ukázal ten cár papíru, který donesl k vyzvednutí a na něm bylo napsáno, že při stornu platí 480 Kč a podpis. Ále bacha, doklad byl na paní s cizím jménem, takže psané v mužském rodě! Říkám mu, ale to není Vaše zařízení ne? Pán něco zamumlal a sdělil, že není, že jej pro to poslala známá. Tak klasická otázka na občanský průkaz (proces ověření ještě s telefonem majiteli),ale ejhle, pán neměl ani občanku ani řidičák ani slevovou kartičku do videokabinek, prostě nic.

V tu chvíli zjistil, že teď už nepochodí vůbec, něco zamumlal, sklopil uši a odcestoval na svém bicyklu.

Čekám, že tento dědula nebo majitelka zařízení se tu ještě ukáže pro zařízení, ale co tu bylo za tuto středu za debily, tu nebylo snad za půl roku celkem.

Sdílením, nám pomůžeš... Díky
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrShare on VKShare on Yummly

Přidej komentář jako první k "Středa asi debilů bylo třeba"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*


− 2 = 8